tirsdag 1. januar 2008

Klinikk Haugesund

4+ negative erfaringer:
Lenke: Klinikk Haugesund

53 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Jeg har fått utført 2 hårtransplantasjoner hos Klinikk Haugesund og Ragnhild Stuve. Jeg sier bare TUSEN TAKK!
Det er det beste jeg har gjort. Nå ser jeg like ung ut som jeg føler meg. Det er ingen som kan se at jeg har utført hårtransplantasjon, ikke engang frisøren min kunne se det. Så naturlig ser det ut.
Jeg har fått et helt nytt liv etter at jeg har vært hos Klinikk Haugesund. All ære til den dyktige Ragnhild Stuve og hennes gode kollegaer.
Hilsen en superfornøyd mann fra Sandnes

Anonym sa...

Får Ragnhild Stuve fortsatt tid til å drive med hårtransplantasjoner? Hun ble jo dømt og måtte i fengsel for grovt underslag.

Anonym sa...

Hei! Jeg har tatt en liten hårtransplantasjon ( høye viker)hos Ragnhild Stuve v Klinikk Haugesund for halvannet år siden. Er veldig fornøyd med resultatet!TUSEN TAKK!!

Anonym sa...

Ragnhild Stuve er komplett udyktig. Hun ødelegger utseendet ditt for livet!!!

Anonym sa...

Vet ikke om Stuve allerede har vært i fengsel, jf. det som står lenger oppe. Hun ble i hvert fall nettopp dømt i lagmannsretten. Stusselige greier, hun prøvde å komme seg unna med å snakke om depresjon og alt mulig, den tilstanden befant hun seg da tilsynelatende i mens hun opererte folk og stod på.
http://www.h-avis.no/nyheter/stuve-ma-i-fengsel-1.3550740

Anonym sa...

Ragnhild stuve er bare helt forferdelig ubehagelig og komplett udugelig. I domsreferatet hvor hun blir dømt for grovt utroskap fremkommer det at det hun bedriver nå med laser og hår og slikt bare var noe hun iverksatte fordi hun ikke kunne gjøre det hun faktisk var utdannet til. Tragisk

Anonym sa...

Ragnhild Stuve er en skamplett. Et utyske!

Anonym sa...

klinikk haugesund og ragnhild stuve er IKKE å anbefale !!!

Anonym sa...

Jeg må nok slutte med til de øvrige negative kommentarene vedr. ragnhild stuve og klinikk haugesund. Ingen av de to er verdt å anbefale - stuve er noe av det mest ubehagelige mennesket jeg noen gang har møtt, grisk og ubehagelig rett og slett. Grøsser når jeg tenker på henne.

Anonym sa...

Har nettopp vært en tur innom Klinikk Haugesund og Ragnhild Stuve for en hårtransplantasjon. Kan bare snakke for meg selv og av egen erfaring, at jeg ble møtt av meget oppegående, hyggelige og profesjonelle mennesker på Klinikken. Jeg er kjempefornøyd med resultatet og har fått en veldig bra og seriøs oppfølging hele tiden. Fikk beskjed om å ta kontakt med dem, om det var noe jeg lurte på, noe jeg også gjorde, alltid saklige svar. Kan bare si at Klinikk Haugesund, fungerte veldig bra for meg, virket veldig seriøse og har bare positive inntrykk, kommer til å bruke dem ved en senere anledning også.

Anonym sa...

Resultatet fra operasjonen hos klinikken er det reneste bombekrater - arr, arr og klynger med hårstrå i alle andre retninger enn noe som kan minne om naturlig.

Anonym sa...

Hei ))
Jeg må personlig si at jeg overhode ikke kjenner meg igjen i noen av det uttalelsene som kommer fram her på denne bloggen?? Jeg har selv vært i kontakt med Ragnhild Stuve hos Klinikk Haugesund og fikk gjort en hårtransplatasjon Desember 2011 der det ble gjort plantet 1550 grafer. Det hun og hennes kolleger har fått til er bare helt KJEMPE SUPERT!!! hele den gode oppføllingen i ettertid helt til den siste kontrollen som jeg hadde den 7.5-2013 som konstanterer et resultat som jeg er KJEMPE FORNØYD MED ))) All ære til Ragnhild og hennes dyktige medarbeidere TUSEN HJERTELIG TAKK FOR HJELPEN og det er en liten ting til folkens!!!! Det er lov å gjøre feil trinn i livet, hun har tatt sin straff for det, rart at noen skal absolutt forfølges... Det er mange andre høytstående personer her i dette samfunnet som har gjort større og verre ting en det som hun har gjort og tatt sin straff for det men som en ikke hører noe mer om!!!! Men en ting kan jeg forsikkre om at hvis jeg trnger en eller annen form for behandlig igjen så kommer jeg til å kontakte Ragnhild om hjelp igjen!!!! TUSEN TAKK RAGNHILD OG TIL DINE KOLLEGAER!! :-)

Kjempe fornøyd mann fra Fitjar

Anonym sa...

http://hartransplantasjon.info/klinikk-haugesund/

Her ser det ut til å være en del pasienterfaringer fra folk som har vært hos Klinikk haugesund.

Anonym sa...

Klinikk haugesund har forringet utseendet mitt til det tragiske.

Anonym sa...

Klinikk haugesunds personale består av frisør, blogger, sykepleier, utenlandske folk og en straffedømt lege. Jeg synes ikke det er betryggende.

Anonym sa...

Ikke fornøyd med klinikk haugesund i det hele tatt! Dyrt og dårlig!

Anonym sa...

Jeg håper de ansatte på klinikk haugesund føler sterkt ubehag når de bruker pengene jeg betalte dem. Det var falske lovnader de kom med og skadene behandlingen deres resulterte i på ansiktet mitt er uopprettelig!

Anonym sa...

arbeidet og kompetansen til klinikk haugesund og de som jobber der er fullstendig søppel! De har operert inn silikon som har stor sjanse for å sprekke!

Anonym sa...

Jeg leste at legen på klinikk haugesund er straffedømt - sier vel noe om vedkommendes dømmekraft??

Anonym sa...

Unngå klinikk haugesund! Dyrt og dårlig!

Anonym sa...

http://www.nrk.no/rogaland/lege-funnet-skyldig-1.6546002

Artikkel som omtaler dommen mot Ragnhild Stuve.

Anonym sa...

Velg kirurg med omhu!
Jeg vurderer hårtransplantasjon, men jeg styrer unna norske klinikker. Jeg er utdannet språklektor og har undersøkt klinikker, frarådinger og anbefalinger fra pasienter på norske, franske, tyske og engelskspråklige sider. I Norge er det ingen av de som driver med hårtransplantasjoner som er utdannet i plastisk kirurgi eller hårkirurgi (som i dag er en egen spesialitet innen kirurgien). I Haugesund utføres hårtransplantasjoner av en øre-nese-hals-lege. I andre norske byer utføres inngrepene av den såkalte Poseidon-klinikken. Der blir man hårtransplantert av et par allmennleger som gjør inngrepene på fritida si. Det er INGEN i Norge som er spesialister på hårtransplantasjon. Det er også mange ufaglærte i utlandet som driver med hårtransplantasjoner fordi det er så økonomisk lukrativt, og jeg har lest og sett bilder av de mest grusomste resultater fra klinikker i England, Polen, Romania, Tyrkia, Sverige, India og Norge (Klinikk Haugesund. Klinikken hevder at "kirurgen" Dr. Stuve har vært i Hellas på kurs for å lære hårtransplantasjon. Jeg lurer på hos hvem hun har gått på kurs? Det finnes ingen anerkjente kirurger i Hellas. Og hårtransplantasjon er et spesialfelt ikke noe man lærer på et kurs. Men det er noen få i Europa som duger, og som er spesialleger innen kirurgisk hårtransplantasjon. Det er disse: Dr. Feriduni (Belgia), Dr. Bisanga (Belgia)Dr. Mwamba(Belgia) Dr. Hartmann (Sveits) og Dr. Maras (Kypros). Alle disse er kirurger med spesialistutdanning innen fagfeltet Hair Replacement Surgery. Og de driver kun med hårtransplantasjon (ikke noe annet), hver dag! Velg en av de ovennevnte, og sannsynligheten for at du blir fornøyd er stor. Men de har lang ventetid (opptil et år).

Anonym sa...

Folkene på klinikk haugesund og servicen deres har jeg ikke noe godt å si om. Om de bevisst uttaler seg om ting de ikke vet og kan skape av resultater, eller om det er manglende kunnskaper som ligger til grunn vet jeg ikke, men informasjonen deres er villedende. Resultat er ikke i nærheten av lovnader fra klinikken og det de er betalt av kundene for!

Anonym sa...

Skjønner ikke at klinikk haugesund gidder å fortsette, det er jo bare klager og misnøye med dem. Styrer selv lett unna kvakksalverne der og sikrer meg dermed et godt resultat. Fengselsstraff og -opphold på en av de ansatte er ikke akkurat god reklame.

Anonym sa...

Klinikk haugesund er crap!

Anonym sa...

Var hos klinikk haugesund, men ante at alt var ikke helt som det burde være, de snakket kun om finansiering av operasjonen og hvordan jeg kunne få til det, lite om annet egentlig.

Anonym sa...

Jeg var hos Klinikk haugesund for noen år siden - ikke noe begeistret for behandling, ansiktet mitt var heelt ødelagt og må sies å være det fortsatt. Så har jeg lest at klinikken og ragnhild stuve drev med underslag, var politi, dom, fengsel og greier - har man da krav på erstatning som kunde?

Anonym sa...

*latter*

Er det noen som helst som noen gang har hatt en god opplevelse hos Klinikk haugesund? Er jo bare klaging og misfornøyde kunder jo!

Anonym sa...

RagnHild Stuve er et løgnaktig og urederlig menneske.

Anonym sa...

skulle søke litt og se om klinikk haugesund var noe å satse på, men det er jo så mye kritikk og klager at jeg nok står over

Anonym sa...

Hater Klinikk haugesund. De har ødelagt livet mitt!

Anonym sa...

Styr unna klinikk Haugesund sier jeg bare. Griske og inkompetente som bare det er min erfaring!

Anonym sa...

Forferdelig menneske...
Prøvde å få meg til å vurdere andre behandlinger, da hun mente det var ting galt med ansiktet mitt - som jeg aldri hadde spurt om engang.. Jeg kjøpte selvfølgelig ingen av tjenestene hennes.

Kom og spurte om 1 ting jeg ville operere, gikk ut med verdens dårligste selvtillit.
Hun er en grisk person, som feeder på mennesker som ikke liker utseendet sitt.
Ikke gå til henne.

Anonym sa...

Ragnhild stive er skikkelig fæl. Rakker ned på ting ved ansikt som er litt utenfor normalen og sier at det må endres. Leste at hun hadde sittet i fengsel, sikkert der hun ble så fæl.

Anonym sa...

Hei, her er min erfaring med Klinikk Haugesund. Da jeg var yngre, i 21-22 års (2012) alderen fikk jeg større viker og fikk en slags panikk. Jeg begynte å kikke på hårtransplantasjon og fant ut at det var en klinikk i Haugesund, men gjorde ingen "re-search" rundt klinikken. Det skulle vise seg å være ett sårt valg.

Jeg gikk til konsultasjon og Ragnhild mente at jeg trengte 500 grafts.
(500 grafts er nesten ingenting) Istedenfor å bortvise en 22 åring og henvise til alder å anbefale rogaine, minoxidil eller biotion, så lot hun dette sje. Å Transplantere 500 grafts på en 22 åring med litt høye viker er ren dumskap, uvitenhet og grådighet. 30 tusen tok hun for det.

Hun barberte ett område i bakhode og tok ut 500 grafts. Nå skal det sies at FUE er en teknikk som gjør at det sjelden blir noe som helst form for spor. Arret forsvant aldri. Jeg har i etterkant blitt fortalt av doktor Bisanga at hun har brukt for stor størrelse på verktøyet for å ta ut donorhårene. Jeg håper ikke, men mistenker at hun kanskje skadet verdifult donorhår i området. Dersom jeg har en "buzzcut" synes arret ekstremt godt, veldig pinligt med ett uforklarlig kirugisk arr i bakhode. Håret som ble transplantert i vikene (500 grafts, knapt nok til å gå rundt en lugg med) ble ett forferdelig resultat. Tydligvis brukte hun "multiple grafts" i fronten. Hårsekker med både 2, 3 og 4 hår i ytterkant, ren galskap. Dette tilot meg kun en frisyre, hvor jeg måtte greie over til ene siden for å dekke den verste siden av transplantasjonen. Til og me ett barn kan se at ett menneske ikke har doble grafts i ytterkant av hårlinja, det vil se ut som dokkehår.

I ettertid kontaktet jeg Klinikk Haugesund og ytrykte min missnøye. Ett halvt år senere ringte Ragnhild og ba meg komme inn til klinikken for inspeksjon. Hun tilbyde seg å reparere dette gratis. Jeg hadde tenkt å reise til dr. Koray Erdogan i Tyrkia. Jeg skulle slippe å reise helt til Tyrikia, sa hun. Tross alt så var kirugene hennes fra Tyrkia, det var samme gjengen mente hun. Da jeg konfronterte henne med at hun tildigere sa de kom fra Tyskland, konstanterte hun med at de bodde i Tyskland, men kom fra Tyrkia. Tross ett grusomt førstegangs-resultat var jeg villig til å prøve en gratis reparasjon. Hun skulle fikse arret og vikene.

På operasjonsdagen ble jeg fortalt at jeg trengte 250 grafts for å fikse arret og vikene. Ragnhild mente da at vikene mine hadde blitt større og for å dekke bak vikene måtte hun totalt bruke 800 grafts. Til mitt store sjokk sa hun at jeg måtte betale for de resterende graftene (550 grafts), jeg ble rasende og var på nippet med å rase ut av klinikken. Det endte opp med at jeg prutet meg til 17 000 kr for graftene.

Resultat ble bedre enn forrige gang, men arret er forsatt godt synlig. I etterkant kom jeg på at dersom hun skulle ha reparert etter seg, skulle hun hatt transplantert enkle graft i ytterkant av de doble graftene, de ble altså ikke gjort. Det skulle ikke vært betalt for. Den ene viken var forsatt ektremt rar, og helt tydelig ett dårlig transplantasjonsresultat.

I fremtiden ønkser jeg å fikse arret også. Jeg skriver dette for å advare andre mot Klinikk Haugesund og andre norske amatør klinikker. Har hørt at Poseidon tar pris i hårstrå istedenfor grafts, noe som er helt latterlig da flere hår kan stå i en sekk, dette må være den eneste klinikken på kloden som går forran med ett så dumt eksempel. Hårtransplantasjon burde i mine øyne vært strengt regulert og høyre krav burde vært satt til en hår-kirug da stor skade kan gjøres med ett lite inngrep.

Nå har jeg også lest andre sin erfaring her og ser at andre også har fått store skader på denne klinikken. Det er skammelig. Jeg synes vi burde gå sammen mot ett søksmål for erstatning og nedstenging av denne horible klinikken. Jeg skjønner at folk lar dette skli, det er hardt å rote opp i fortida. Kom gjerne med svar, så oppretter vi en felles mail eller lignende for å diskutere fremgang for en saksøking.


Anonym sa...

Ragnhild Stuve er et løgnaktig, griskt og fælt menneske. Hun er straffedømt for grovt underslag og har en rekke feilbehandlinger på samvittigheten. Det er opprettet blogger, klaget til myndighetene m.m. Som følge av praksisen hennes. Det er veldig kjipt å lese om erfaringene dine, og det er bra at du deler dem her. Klag til fylkeslegen og fortsett å "spre" budskapet på nettet - har lest om flere som har unnlatt å oppsøke Klinikk Haugesund og Ragnhild stuve etter å ha lest på nettet om jævelskapen de forårsaker.

Unknown sa...

For et forferdelig kvinnemenneske, hun burde skamme seg over behandlingen hun gir folk.

Aldri har smilet til et menneske gitt meg en så dårlig følelse før... styr unna hun der.

Anonym sa...

Horribel bule av en klinikk og fæle folk som jobber der. De lyver deg rett opp i ansiktet - og ødelegger utseendet ditt for alltid!

Anonym sa...

Ragnhild Stuve er visst en tidligere fengselsfugl - sier litt om hennes moralske kompass - bør unngå henne!!

Anonym sa...

Meg igjen fra tidligere, synes jeg tok litt i med felles søksmål. Det sa jeg egentlig for å blåse litt i fra meg, dog ett arr av kirugisk type for en filleting er plagsomt. Jeg har nå fått fikset skaden i utlandet.

Anonym sa...

Det er bare avdankede amatører som jobber på klinikk haugesund - tidligere frisører vurderer om kandidater er egnet til å gjennomgå en hårtransplantasjon!!! (Hva vet vel de om det medisinske??), og ragnhild Stuve har måttet begynne å jobbe som en menig fastlege etter at hun slapp ut av fengsel for grovt underslag, for å få det hele til å gå rundt i tillegg til å drive klinikken. Sykepleierne har ikke fått jobb andre steder enn på klinikk haugesund og "ekspertisen" må de fly inn utenfra fra østblokkland da ingen med faglig integritet i Norge vil jobbe på amatørklinikken klinikk Hagesund.

Styr unna folkens!

Anonym sa...

Ragnhild Stuve har visst havnet i fengsel (igjen) - usikker på hvilke lovproblem hun har bedrevet med denne gangen. Får håpe de kaster nøkkelen til cellen i hvert fall!

Anonym sa...

Klinikk haugesund er bare søppel - de engasjerer klienter fra NAV for å få billig arbeidskraft, og sjefen sjøl - Ragnhild Stuve - styrer sjappen fra fengsel - jeg snudde i døren og er sjeleglad for det!

Anonym sa...

Jeg leste en sak om denne klinikk haugesund som jeg synes var helt sinnsyk. En stakkar ble operert for hårtransplantasjon - de skar og dro ut hudremser fra bakhodet og spadde hull i pannen hvor de plantet klaser med hår. Operasjonen tok lang tid, og varte utpå kvelden - ragnhild stuve - som var den ansvarlige legen og den eneste som kunne gi smertestillende, bestemte seg så for å gå hjem, hun var så sliten og ville ha kvalitetstid hjemme. Så hun bare stakk, operasjonen fortsatte og pasienten fikk store smerter og ba om smertestillende med utlendingene som drev på, sa det kunne de ikke gi. Så han lå og hørte og følte på at de skar i ham - helt ville greier spør du meg.

Anonym sa...

Latterlig å lese om denne klinikk haugesund - sjefen sitter i fengsel!!!? Er det mulig.

Anonym sa...

klinikk haugesund går visst med underskudd hvert år, så sjefen selv har måttet ta seg jobb som fastlege for å spe på inntekten - mange jern i ilden der altså - operasjonene utføres visst av hjelpepleier med hjelp av frisør!!

Anonym sa...

Takk til dere som har opprettet denne siden. Jeg hadde time hos Klinikk haugesund, men så googlet jeg litt mer, kom over denne siden, og avbestilte med en gang - mer useriøst sted må man lete etter - legen har sittet i fengsel !!! Det er ikke hver dag man kommer over :-)

Anonym sa...

Fæle Ragnhild Stuve - grusomt menneske.

Anonym sa...

Vurderte Klinkk haugesund, men etter å ha lest dette fortsetter jeg å lete etter noen som kan det de driver med.

Anonym sa...

Flott at dette kom opp når man søker på google. Hold tråden levende!

Anonym sa...

Takk for denne siden. Blir ikke klinikk Haugesund på meg. Merkelig at sånt får drive på - drives det av fengselsfugler er vel moralen deretter.

Anonym sa...

Bare å holde seg langt unna Ragnhild Stuve og Klinikk Haugesund. Hun styrer mot konkurs i tillegg til å være gjennomført uredelig og straffedømt.

Anonym sa...

Hold denne tråden levende. Klinikk Haugesund er bare søppel.