fredag 8. februar 2008

Erfaringer med hårtransplantasjon

Det går i dag an å få veldig vellykkede hårtransplantasjoner, men i Norge er det også mange klinikker man bør holde seg unna. Heldigvis finnes det etter hvert mye god informasjon på nettet, men den kan være vanskelig å finne.

Denne bloggen har som mål å samle noen av erfaringene med de ulike klinikkene på ett sted.

Oppfordring:
  1. Tips meg om lenker som bør ligge her (legg en kommentar).
  2. Bedøm klinikken(e) du benytter på www.kosmetiskguide.dk.
  3. Legg inn kommentarer hvis du har erfaringer å dele.
Så til klinikkene ...

11 kommentarer:

Anonym sa...

Hei!

Flott at du gidder å samle denne informasjonen og gjøre den tilgjengelig. Jeg hadde tidligere et innlegg på mozon tror jeg det het, men det er visst blitt borte. Jeg advarte på det sterkeste mot å oppsøke klinikk Haugesund, og det mener jeg fortsatt. Ser at andre har blitt ødelagt hos dem, vet hvordan det kjennes folkens :-(

fibjel sa...

Takk skal du ha!

Det forsvant en del god informasjon om hårtransplantasjon da Mozon.no ble lagt ned.

Heldigvis finnes det mye bra stoff på bl.a. hårtap.net. Hva om du legger inn dine erfaringer der, så kan jeg lenke dem opp herfra etterpå?

Jeg synes det er viktig at denne informasjonen er tilgjengelig.

Anonym sa...

Jeg forstår ikke denne hetsen mot klinikk Haugesund, og Ragnhild Stuve. Jeg har selv hatt 2 hårtransplantasjoner, og er kjempefornøyd. Ragnhild har sørget for å gi meg et helt nytt liv. Nå ser jeg like ung ut som jeg føler meg. Jeg har hele tiden blitt godt tatt vare på av dyktige medarbeidere ved klinikken. All honør til dem. Hilsen en som ikke forstår all kritikken mot dem.

Looser sa...

Du kan lägga till Ilter Clinic till den svarta listan

http://ilterclinic.blogspot.com/

Anonym sa...

Har nettopp vært en tur innom Klinikk Haugesund og Ragnhild Stuve for en hårtransplantasjon.
Kan bare snakke for meg selv og av egen erfaring, at jeg ble møtt av meget oppegående, hyggelige og profesjonelle mennesker på Klinikken.
Jeg er kjempefornøyd med resultatet og har fått en veldig bra og seriøs oppfølging hele tiden.
Fikk beskjed om å ta kontakt med dem, om det var noe jeg lurte på, noe jeg også gjorde, alltid saklige svar.
Kan bare si at Klinikk Haugesund, fungerte veldig bra for meg, virket veldig seriøse og har bare positive inntrykk, kommer til å bruke dem ved en senere anledning også.

Anonym sa...

Ragnhild stuve og klinikk haugesund er bare søppel. Det vet alle!

Anonym sa...

Denne ragnhild stuve er visst kriminell. Økokrim tok tak i snusk hun hadde drevet med og hun ble visst dømt for grovt økonomisk utroskap eller noe sånt. Noen som vil oppsøke og legge seg under kniven hos en som har sittet inne? Anyone?

Anonym sa...

Her er det visst noen som ikke kjenner saken! Hun hadde strengt tatt ikke mye med det å gjøre og har ikke satt inne. Har hatt henne som fastlege når jeg var student i haugesund og har bare positivt å si om henne.

Unknown sa...

Interessant innlegg, når det kommer til hårtransplantasjon anbefales likevel cosmedictravel.no

Jens sa...

Hei! Kommer det noen oppdatering snart? Fint hvis du kan dele dine erfaringer på http://www.alopeci.info, et uavhengig diskusjonsforum om hårtap!

Jens sa...

http://www.alopeci.info